Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів с. Животівка
Оратівський район, Вінницька область
Освітній портал оратівського району Підписатися на новини
03 Грудня 2020 р

7 клас

Українська мова

Прислівник як частина мови.Морфологічні ознаки прислівника. ;

31,вправа 360.

Способи творення прислівників. $ 32, вправа 356,378. Уважно читай умову виконання вправи.
Ступені порівняння прислівників.$ 33 сторінка 181-183; вправа 389.
Творення прислівників. Сторінка 183,вправа 390.
Не і ні з прислівниками. Сторінка 203, вправа 442.
И та І в кінці прислівників, сторінка 195, вправа 422,423.
Правопис прислівників.Написання прислівників через дефіс і разом.$34,сторінка 190,192, вправа 409,410.
Написання прислівникових сполук. Сторінка 194, вправа 418.
Тренувальні вправи 413, 419.
Літера н, нн у прислівниках. Сторінка 201,вправа 435,437.
Тренувальні вправи.Контрольна робота №5 (тестові завдання).Прислівник.

 

13.03 - Параграф 31 ст.170-172 Впр.367

16.03 - Параграф 31 ст.174 Впр.368

18.03 - Параграф 32 ст.176-178 Впр.374

20.03 - Параграф 32 ст.179-180 Впр.381

30.03 - Параграф 33 ст.181-182 Впр.386

01.04 - Параграф 34 ст.190-192 Впр.407

27.04.- Параграф 35,вправа 459,460.

29.04. сторінка 211,вправа 264, 265.Виконати до 30.04.; Скинути на Вайбер.

04.05.Ст.212-214 вправа 470,479.

06.05.S36,ст.220-224; вправа490,4491.

08.05. Ст.226-229; впр.502-усно; впр.506,508,510.

13.05.РМ № 21.Скласти пам"ятку "Як відрізнити сполучники й однозвучні з ними інші частини мови".Виконати до 15.05.Вайбер.

18.05.11.00. Контрольний письмовий переказ.Вайбер.

20.05. Ст.232-235; вправа516,519.

22.05.Ст. 237-240; впр.2527,530. Виконати до 23.05. Вайбер.

25.05.S 29,стор.246-248; вправа 550,551; 555 (контрольна вправа).

26.05.12.00.Контрольна робота № 6 (тестові завдання).

28.05.Контрольна робота № 6 (тестові завдання).

Українська література

Марина Павленко. "Русалонька із 7-А"...Характеристика образів дітей та дорослих,аналіз їх вчинків. Скласти літературне гроно до характеристики персонажів. Виконати тестове завдання на сторінці 231-232; та завдання №11 на сторінці 232.

Роздуми про сенс людського життя. Моральний вибір кожного. Добро і зло в повісті, у сучасному світі та в людині. Тестова робота ,сторінка 241,242; 3авдання 12 (сторінка 242) - письмово.

Любов Пономаренко "Гер переможений".Прочитати новелу.Визначити тему та ідею (письмово).Теорія літератури.Новела (стор.)345-246).Виконати тестове завдання стор.245-246; дати відповіді на запитання, стор.246.

Контрольна робота №5 (тестові завдання)за творчістю Л.Костенко, В.Симоненка, М.Павленко, Л.Пономаренко.

Олександр Гаврош. "Неймовірні пригоди Івана Сили".Прочитати повість. Виконати тестову роботу - сторінка 261-262

Завершити читання повісті.Прочитайте рубрику "До речі".
Дати відповіді на завдання та запитання підручника, сторінка 278.

Складіть план до характеристики Івана Сили. Дайте письмову відповідь на запитання "Чого навчає повість О.Гавриша "Незвичайні пригоди Івана Сили".

Письмовий твір на тему: "Мої пригоди з Іваном Силою".

27.04.Олег Ольжич "Захочеш і будеш", "Господь багатий нас благословив".Ідейно-художній аналіз віршів.Один із віршів вивчити напам"ять.

28.04.Олена Теліга."Сучасникам"," Радість".Ідейно-художній аналіз віршів.Один із віршів вивчити напам"ять. 

04.05. Андрій Малишко.Життєвий і творчий шлях письменника." Пісняпро рушник".Основні мотиви та символічні образи поезії. 

06.05. Андрій Малишко. "Стежина".Основні мотиви,символічність образів.

18.05.Ліризм поезій А.Малишка.Основні мотиви.Роль художніх засобів. Один із віршів вивчити напам"ять.

20.05.Контрольна робота № 6 (тестові завдання). Ми-українці (твори Олега Ольжича,Олени Теліги,О.Гавроша та А.Малишка).Вайбер.

25.05.ПЧ.№ 4.Анатолій Діамаров. "Блакитна дитина".

Алгебра

Розв’язки надсилати на відомі вам контакти (всі завдання виконати до 29.05.2020)

28.05.2020 Повторення вивченого. Виконати завдання самостійної роботи.

25.05.2020 Підсумкова контрольна робота. Виконати завдання контрольної роботи.

Підсумкова контрольна робота

21.05.2020 Повторення теми «Лінійні рівняння та їх системи» Повторити п. 27-29. Виконати завдання с. 216-217 (9-12)

18.05.2020 Повторення теми «Лінійні рівняння та їх системи» Повторити п. 24-26. Виконати завдання с. 215-216 (1-8)

14.05.2020 Повторення теми «Функція» Повторити п. 20-23. Виконати завдання с. 170-172

4.05-7.05.2020. Тема: Повторення. Формули скороченого множення. Повторити п. 14-19. Виконати завдання.(завдання в групі в інстаграмі). Відповіді надіслати на вайбер (0679522749)

30.04.2020 Тема: Повторення. Многочлени. Повторити п. 8-13. Виконати № 297, 333, 362, 400. Відповіді надіслати до 3.05.2020.

27.04.2020 Тема: Повторення. Одночлени. Повторити п. 7. Виконати завдання. (завдання в групі)

23.04.2020. Контрольна робота за темою: "Лінійні рівняння та їх системи". (Завдання в групі в інстаграмі). Виконані завдання надіслати на вайбер 23.04.2020.

13.04-16.04.2020 Тема: Розв"язування задач за допомогою систем рівнянь. (Переглянути відео. Посилання в групі інстаграм) Опрацювати п. 29. Виконати № 1078, 1081, 1087, 1094, 1098. Виконані завдання надіслати на вайбер (0679522749)

06.04-09.04.2020 Тема: Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання. (Переглянути відео. Посилання в групі в інстаграм). Опрацювати п. 28. Виконати № 1047, 1049(1-5), 1051 (1-2), 1053, 1056. Виконані завдлання надіслати на вайбер (0679522749) до 10.04.2020.

 Тема:Системи рівнянь з двома змінними. Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними графічним способом та способом підстановки.

Опрацювати: п. 26-27 ст. 190 – 193

                                    ст.. 197-198

Розв’язати №1011; 1013; 1017; 1035 (1-4); 1037 (1-3)

 

Геометрія

Розв’язки надсилати на відомі вам контакти (всі завдання виконати до 29.05.2020)

 

29.05.2020 Повторення вивченого матеріалу. Виконати завдання самостійної роботи

26.05.2020 Підсумкова контрольна робота. Виконати завдання контрольної роботи

Підсумкова контрольна робота

22.05.2020 Повторення теми: «Коло. Круг». Повторити п.  19 – 20 Виконати завдання с. 201-202

19.05.2020 Повторення теми: «Прямокутний трикутник. Нерівність трикутника». Повторити п. 17- 18  Виконати завдання с. 152

15.05.2020 Повторення теми: «Сума кутів трикутника. Види

трикутників ». Повторити п.  11, 16 Виконати завдання № 422, 427, 428

12.05.2020 Повторення теми: «Рівнобедрений трикутник. Висота, бісектриса і медіана трикутника». Повторити п.  12 Виконати завдання №322, 318, 313

8.05.2020 Повторення теми: «Ознаки рівності трикутників». Повторити

п. 8, 10, 13 Виконати завдання № 221, 224

5.05.2020 Повторення теми: «Паралельні та перпендикулярні прямі. Суміжні та вертикальні кути». Повторити п. 4-6  Виконати завдання с. 52

28.04.2020 Повторення вивченого матеріалу. Повторення теми: «Геометричні фігури та їх властивості». Повторити п.  1-3 Виконати завдання № 5, 10, 17

24.04.2020 Контрольна робота за темою: «Коло. Круг» виконати завдання контрольної роботи

Контрольна робота

17.04 – 21.04.2020 Тема: «Коло, описане навколо трикутника» Опрацювати п. 23.1  Виконати завдання № 648, 651, 655

10. 04 -14.04.2020  Тема: «Коло, вписане у трикутник» Опрацювати п. 23.2 Виконати завдання № 650, 654, 661

Тема: Дотична до кола, її властивості. Основні задачі на побудову.

Опрацювати: п. 20-21 ст. 170-173;  ст. 178-185

Розв’язати № 565; 569; 575; 590; 595; 599

Інформатика

Фізика

З 27.04 по 29.05 2020 р.

Фізика. 7 клас.

Тема. Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота №11. Вивчення умови рівноваги важеля.

Д/з: Повторити § - 32-34. Опрацювати ст. 226-227 підручника,  виконати завдання. Інтернет – ресурси: https://www.youtube.com/watch?v=XF0NkMTnY-w  Виконані завдання надсилайте: Viber 097 872 02 52, електронна пошта vishtalyuk1973@ukr.net

Тема. Коефіцієнт корисної дії механізмів. Розвʼязування задач. https://www.youtube.com/watch?v=X7hPUcA9QmM

Д/з: § - 35-36. Запитання та завдання підручника вправа 35 ст. 232 (завдання 1-4), вправа 36 ст. 237-238 (завдання 1-7), відповісти на запитання та завдання підручника ст. 231, 237. Робота з поняттями та термінами в зошиті. Виконання завдань підручника.

 

Тема. Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота №12. Визначення ККД простого механізму. https://www.youtube.com/watch?v=Gh5fPCzUPVA

Повторити § - 34-36. Опрацювати ст. 238-239 підручника. Робота з поняттями та термінами в зошиті.

Виконані завдання надсилайте: Viber 097 872 02 52, електронна пошта vishtalyuk1973@ukr.net

 

Тема. Повторювально-узагальнюючий урок.

Опрацювати матеріал підручника ст. 240-241.

Д/з: Повторити § - 30-36. Виконати завдання для самоперевірки ст. 242-243. Ознайомитись з матеріалом підручника ст.244-245. Робота з поняттями та термінами в зошиті.

 

Тема. Контрольна робота на тему: «Механічна робота та енергія».

Виконати завдання:

Контрольна робота з теми «Механічна робота і енергія».

Початковий рівень

  1. Встановити відповідність:
  1. Робота                                                               А)  N
  2. Потужність                                                     Б)  М
  3. Енергія                                                               В)  А
  4. Коефіцієнт корисної дії                                  Г)  F

                                                                           Д) η

2.   Записати умову рівноваги важеля.

Середній рівень

3. Металева куля масою 500 г. падає на землю з висоти 3 м. Яку роботу при цьому здійснює сила тяжіння?

4. Людина піднімає за 16 с з колодязя глибиною 8 м. відро води масою 10 кг. Яку потужність при цьому він розвиває?

Достатній рівень

5. Чому дорівнює кінетична енергія каменю масою 3 кг., якщо він був кинутий зі швидкістю 10 м / с.?

6. Важіль знаходиться в рівновазі під дією двох сил. Перша сила 4 Н має плече 15 см. Визначте, чому дорівнює друга сила, якщо її плече 10 см.

Високий рівень

7.Обчисліть ККД важеля, за допомогою якого вантаж масою 145 кг. рівномірно підняли на висоту 6 см. При цьому до довгого плеча важеля була прикладена сила 500 Н, а точка прикладання цієї сили опустилася на 0,3 м.

Д/з: Повторити § - 30-36.

Виконані завдання надсилайте: Viber 097 872 02 52, електронна пошта vishtalyuk1973@ukr.net

Тема. Захист навчальних проектів з теми: Механічна робота та енергія.

Виконання навчального проекту ст. 246 підручника.

Виконані завдання надсилайте: Viber 097 872 02 52, електронна пошта vishtalyuk1973@ukr.net

Використання Інтернет - ресурсів. https://mon.gov.ua/ua/tag/vseukrayinska-shkola-onlajn

Тема. Узагальнююче заняття. Повторення навчального матеріалу.

7 клас. Відеоуроки: Телеканал ZIK.

ФІЗИКА: Вівторок – 5 урок, Четвер – 4 урок.

Початок телетрансляцій – 10. 00 годин.

 

ТЕЛЕКАНАЛИ ДЛЯ НАВЧАННЯ ШКОЛЯРІВ

 З 6 КВІТНЯ ВДОСКОНАЛИТИ НАВЧАЛЬНІ ДОСЯГНЕННЯ ШКОЛЯРАМ  ДОПОМОЖУТЬ ТЕЛЕКАНАЛИ:

  • 5-й клас – «Плюс Плюс» та «112 Україна»;
  • 6-й клас – ZOOM та News One;
  • 7-й клас – ZIK;
  • 8-й клас – Індиго та УНІАН;
  • 9-й клас – Рада та UA: Культура.

Трансляція уроків відбуватиметься щодня,

з понеділка до п’ятниці.

Початок о 10-й ранку. Старт трансляцій – 6 квітня.

Також відеоуроки можна буде переглянути щодня на офіційних сторінках Міністерства освіти і науки у Facebook та на YouTube.

Тема 1. Виштовхувальна сила в рідинах і газах. Закон Архімеда.

Д/з: § - 31. Запитання та завдання ст. 195-196.

Тема 2. Розвʼязування задач.

Д/з: § - 32. Запитання та завдання вправа 29 ст. 186., вправа 31 ст. 195-196.

Тема 3. Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота №10. З’ясування умов плавання тіла.

Д/з: § - 33. Розглянути Пр. роб. ст. 201-202. ст. 208-211.

Тема 4. Захист навчальних проектів з теми: Взаємодія тіл. Сила (Тиск твердих тіл,  рідин та газів).

Д/з: Повторити § - 25-33. Виконати навчальний проект ст. 214.

 

Географія

08.04-24.04 Тема: "Євразія":

-опрацювати Пар.55-56

- закінчити практ.роб.№10

- коннтрольна робота №2 за темою "Євразія"(завдання індивідуальні) 24.04

29.04-15.05 Тема: "Океани":

- Пар.57-61

- виконати практичну роботу №12 (за інструктивною карткою підручника)

20.05-27.05 Тема: "Вплив людини на природу. Екологічні проблеми"

- Пар.62-63

-виконати дослідження "Шляхи розв`язання екологічних проблем" (за інструктивною карткою підручника - орієнтовно)

Параграф 38-48

 

Хімія

08.04-16.04 Тема: "Умови виникнення і припинення горіння. колообіг Оксигенув природі"

- Пар.20-21

-виконати №1-10 ст.141-142

22.04-20.05 Тема "Вода"

- опрацювати Пар.22-25

- виконати № 2-4-6-8 ст.164

Параграф 15-19

Ст.136 №1-10

 

Біологія

Опрацювати Пар.48-50

Контрольна робота №2 за темою "Поведінка тварини"

Тема"Організація та середовище існування" Пар.51-54

Виконати тести - підручник ст.244

Параграф 42-48

 

Трудове навчання

Виготовлення рамки для фото

 

Історія України

З 27.04 по 29.05 2020 р. Історія України. 7 клас.

Тема. Держава Феодоро в Криму (оглядово). Утворення Кримського ханства. Суспільний устрій та культура ханства.

Д/з: § -22 . Відповісти на запитання та виконати завдання ст.198-199.

Тема. Суспільне і церковне життя на теренах України в XІV–XV ст. Сільське господарство. Ремесла і торгівля. Міста, магдебурзьке право.

Д/з: § - 23-24. Відповісти на запитання та виконати завдання ст. 205, 211-212. Поняття та терміни.

Тема. Пам’ятки середньовічної культури XІV–XV ст. Практична робота: Укладання  історичного  портрета Костянтина Івановича Острозького. 

Д/з: § - 25, опрацювати  ст. 218. Відповісти на запитання та виконати завдання ст. 217-218.

Виконані завдання надсилайте: Viber 097 872 02 52, електронна пошта vishtalyuk1973@ukr.net

Тема. Узагальнення до курсу. ІСТОРІЯ РУСІ-УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ ЕПОХИ СЕРЕДНІХ ВІКІВ. Здобутки середньовічного русько-українського суспільства. Особливості суспільного життя Русі-України. Внесок Русі-України у формування європейської цивілізації. Практична робота: На підставі укладеної протягом навчального року синхронізованої хронологічної таблиці «Європа в добу Середньовіччя» формулювання висновку про місце Русі-України в загальноєвропейських політичних, господарських і культурних процесах.

Д/з: § -26. Відповісти на запитання та виконати завдання. Опрацювати ст. 231-232 підручника.

Повторення навчального матеріалу.

Тестові завдання:

Запитання 1

Одна відповідь. Розташуйте імена литовських князів у порядку їх правління:

а) Гедимін, б) Ягайло, в) Ольгерд, г) Міндовг.

варіанти відповідей

а, б, в, г

 б,в, г, а

г, а, в, б

в, г, б, в

Запитання 2

Одна відповідь. В результаті якої події Польщі та Литві вдалося припинити агресію Тевтонського ордену на схід?  

варіанти відповідей

Битви на Синіх Водах;

 Куликовськоі битви;

Грюнвальдськоі битви;

Битви під Вількомиром.

Запитання 3

Одна відповідь. Позначте рік укладення Кревської унії.

варіанти відповідей

1362р. 

1410р.

1385р. 

1413 р.

Запитання 4

Одна відповідь. Позначте вислів, що характеризує особливість литовського володарювання на українських землях.

варіанти відповідей 

 "Кожен хай держить вотчину свою"

"І роздерлася земля Руськая" 

"Старого не порушуємо, а нового не вводимо"

Запитання 5

Одна відповідь. Позначте подію, що відбулася 1413 р.

варіанти відповідей 

укладення Городельської унії

укладення Кревської унії

укладення Острівської угоди

Запитання 6

Декілька відповідей. Позначте умови Кревської унії. 

варіанти відповідей

великий князь литовський Ягайло ставав одночасно польським королем, одружившись з польською королевою Ядвігою 

великий князь литовський Ягайло ставав одночасно угорським королем, одружившись з польською королевою Ядвігою

Ягайло приймав католицьку віру, яку зобов’язувався поширити на все населення держави; 

Ягайло повинен був «на віки вічні приєднати до Литви польські та руські землі».

Ягайло повинен був «на віки вічні приєднати до Польщі свої литовські та руські землі»

Запитання 7

Одна відповідь. Що таке ясир?

варіанти відповідей

бранці, яких захоплювали турки й татари під час нападів для продажу в рабство

слово тюркського походження, що означає вільну озброєну людину.

назва татарського блюда

 релігійний лідер

Запитання 8

Одна відповідь. Виникнення Кримського ханства пов’язане з ім’ям хана?

варіанти відповідей

 Мехмед I Ґерай

Хаджі-Гірея

Менглі-Гірея

Запитання 9

Одна відповідь. У якому році хан Менглі-Герай здійснив перший великий похід на Україну ?

варіанти відповідей

1389

1482 

1489

1492

Запитання 10

Одна відповідь. Який факт належить Костянтину Острозькому

варіанти відповідей

завдав нищівної поразки московському війську під Оршею

на його землях мешкало 60 тис. підданих 

був дуже низьким

відновив Успенську церкву Києво-Печерського монастиря, що була розорена Батиєм

Запитання 11

Одна відповідь. Найчисельніша верства населення українського суспільства:

варіанти відповідей

 міщани

духовенство 

селяни

 шляхта

Запитання 12

Одна відповідь. Право міст на самоврядування - це...

варіанти відповідей

Гамбурзьке право

Львівське право

 Бременське право

Магдебурзьке право

Запитання 13

Одна відповідь. Руський князь, магнат, Великий гетьман литовський, каштелян віленський, політичний і культурний діяч, меценат Великого Князівства Литовського це:

варіанти відповідей

Юрій Дрогобич

 Костянтин Острозький

 Данило Галицький

 Іван Мазепа

Запитання 14

Одна відповідь. Створити логічні пари.

1) Багатогалузеве господарство, засноване на праці залежних селян та орієнтоване на ринок.

2) Щорічний великий торг, який улаштовується регулярно, для продажу й купівлі товарів.

3) Замкнута виробнича організація, професійні об'єднання ремісників однієї чи кількох споріднених спеціальностей у містах.

4) Орган міського самоврядування.

А) Магістрат

Б) Фільварок

В) Цех

Г) Ярмарок

варіанти відповідей

1 – Б, 2 – Г, 3 – В, 4 - А 

1 – А, 2 – Г, 3 – В, 4 - Б

1 – Б, 2 – В, 3 – Г, 4 - А

1 – А, 2 – В, 3 – Г, 4 - Б

Запитання 15

Одна відповідь. Місто, яке було центром торгівлі невільниками в Криму:

варіанти відповідей

Бахчисарай

 Кафа 

Мангуп

Запитання 16

Одна відповідь. Вкажіть пам'ятку архітектури Кримського ханства:

варіанти відповідей 

Хотинська фортеця 

 Руїни княжого замку в Сучаві

Олеський замок

 Бахчисарайський палац

Запитання 17

Одна відповідь. У якому році Київська ("Литовська") митрополія остаточно відокремилася від Московської та безпосередньо була підпорядкована константинопольському патріархові?

варіанти відповідей

 1474р.

 1458р.

1514р.

1376р.

Запитання 18

Одна відповідь. Юрій Дрогобич - це...

варіанти відповідей

полководець, який не програв жодної битви 

 першодрукар на українських землях

 просвітник, ректор Болонського університету

перший банкір на українських землях

Виконані завдання надсилайте: Viber 097 872 02 52, електронна пошта vishtalyuk1973@ukr.net

Всеукраїнська школа ОНЛАЙН:  https://mon.gov.ua/ua/tag/vseukrayinska-shkola-onlajn 7 клас. Телеканал  – ZIK; початок о 10.00 год. ПОНЕДІЛОК – 2 урок;  Інтернет – ресурси.

Тема 1. Королівство Руське (Галицько-Волинська держава) в періоди стабільності та поступового занепаду (середина ХІІІ – перша половина ХІV ст.).

Д/з: § - 18. Відповісти на запитання ст.174.

Тема. 2. Культура королівства Руського (Галицько-Волинської держави) ХІІІ – першої половини XІV ст. Практична робота: Підготовка та представлення історичного портрета короля Данила / іншого князя з династії Романовичів (на вибір учня /учениці).

Д/з: § - 19. Відповісти на запитання ст.178. Виконати завдання ст. 167-168. 179-180.

 

Всесвітня історія

З 27.04 по 29.05 2020 р. Історія всесвітня. 7 клас.

Тема. Розділ 6. СЕРЕДНЬОВІЧНИЙ СХІД (оглядово)

Держава і суспільство в середньовічному Китаї. Досягнення китайської культури.

Д/з: § - 25-26. Відповісти на запитання та виконати завдання ст.300.

Тема. Індія в період політичної децентралізації (дроблення). Делійський султанат. Досягнення індійської культури. Японія. Практична робота: Уявна екскурсія до середньовічних пам’яток культури Китаю та Індії;

Д/з: Опрацювати § - 24. Відповісти на запитання та виконати завдання ст.289.

Тема. Утворення Османської імперії. Правління Мехмеда ІІ. Культура Османської імперії.

Д/з: § - 27. Відповісти на запитання та виконати завдання ст. 308.

Тема. Узагальнення по темі: СЕРЕДНЬОВІЧНИЙ СХІД. Відповісти на запитання та виконати завдання підручника ст.309-311.

Виконані завдання надсилайте: Viber 097 872 02 52, електронна пошта vishtalyuk1973@ukr.net

Повторення навчального матеріалу. Опрацювати ст. 312 підручника.

Всеукраїнська школа ОНЛАЙН:  https://mon.gov.ua/ua/tag/vseukrayinska-shkola-onlajn 7 клас. Телеканал  – ZIK; початок о 10.00 год. ЧЕТВЕР – 2 урок;  Інтернет – ресурси.

Тема 1. Велике князівство Литовське за правління Ольгерда (Дмитра) Гедиміновича. Польське королівство за Казимира ІІІ.

Д/з: § - 20-21 ст. 247-253.

Тема 2. Угорське королівство за Іштвана І. Ян Гус. Гуситські війни у Чехії.

Д/з: § - 20-21. ст. 239-247. Відповісти на запитання ст.253.

 

Основи здоровʼя

З 27.04 по 29.05 2020 р.

Основи здоровʼя. 7 клас.

Тема. Протидія залученню до вживання наркотиків.

Д/з: § - 29. Відповісти на запитання та виконати завдання підручника ст.179-182.

Тема. Заходи профілактики на державному і особистому рівнях інфекційних захворювань (ВІЛ, туберкульоз тощо).

Д/з: § - 31. Відповісти на запитання та виконати завдання підручника ст.189-194.

Тема. Законодавство України у сфері протидії епідемії ВІЛ-інфекції Причини і наслідки стигматизації і дискримінації

Д/з: § - 30. Відповісти на запитання та виконати завдання підручника ст.183-188.

Повторити § - 23-31.Опрацювати ст. 195 підручника.

Тест. Позначте всі правильні відповіді:

1.     Соціальні особливості підлітків:

А     перебільшення своїх соціальних можливостей;

Б     заниження своїх соціальних можливостей;

В     адекватна оцінка своїх соціальних можливостей;

Г     збільшення авторитету батьків.

2.     Функції родини:

А     забезпечення почуття безпеки;

Б     забезпечення дитини модним одягом;

В     виконання всіх бажань дитини;

Г     піклування один про одного.

3.     Наркотичні речовини призначені:

А     для поліпшення розумової діяльності;

Б     для поліпшення психічного настрою;

В     для лікарських процедур;

Г     для зміцнення здоров’я.

4.     Ознаки безпечної компанії:

А     батькам відомі дії підлітків;

Б     батькам не відомі дії підлітків;

В     у діях підлітків немає кримінальних ознак;

Г     у підлітків відсутні шкідливі звички.

5.     Наркотичні речовини:

А     можна купити в аптеках без рецепта;

Б     можна вживати без призначення лікаря;

В     розповсюджуються таємно;

Г     призначаються за особливими рецептами лікарями.

6.     Розповсюдження наркотичних речовин — це:

А     суспільна праця;

Б     милосердя;

В     кримінальна справа;

Г     таємний бізнес наркоділків.

      7.      Підлітків часто залучають до прийняття наркотиків, оскільки:

А     у них завжди є значна сума грошей;

Б     у них малий соціальний досвід;

В     вони приховують свої дії від дорослих;

Г     вони не завжди знають, як протидіяти наркоділкам.

8.     Хвороби, поширені серед наркоманів:

А     холера;

Б     сальмонельоз;

В     СНІД;

Г     туберкульоз.

9.     Підлітків часто залучають до поширення наркотиків, оскільки:

А     бажають допомогти їм матеріально;

Б     бажають допомогти їм морально;

В     підлітка легше умовити;

Г     підлітка важче спіймати.

10.  Права підлітків зафіксовані:

А     в Загальній декларації прав людини;

Б     Конвенції про права дитини;

В     Конституції України;

Г     наказах по школі.

11.  Туберкульоз — це:

А     заразна хвороба;

Б     соціальна хвороба;

В     незаразна хвороба;

Г     дуже небезпечна для людини хвороба.

12.  До хвороб цивілізації належать:

А     грип;

Б     онкологічні хвороби;

В     ожиріння;

Г     дизентерія.

Паспорт здоров’я

№ з/п

Параметри

Показники

Динаміка розвитку

Базові

Власні

вересень

травень

1

Вік

 

 

 

 

2

Маса (кг)

 

 

 

 

3

Зріст (см)

 

 

 

 

4

Артеріальний тиск (мм рт. ст.)

120/70

 

 

 

5

Пульс у стані спокою

70–80

 

 

 

6

Пульс із навантаженням (20 присідань)

100–110

 

 

 

7

Пульс відновлений (після 3 хв. спокою)

< 100

 

 

 

8

Оцінка з фізкультури

9–12(б.)

 

 

 

9

Зір

1,0

 

 

 

10

Наявність додаткових фізичних навантажень

+

 

 

 

11

Кількість пропущених днів у зв’язку з хворобою

5

 

 

 

12

Наявність хронічних хвороб

 

 

 

13

Оцінка навчальних досягнень:

 

 

 

 

а) учнем;

+

 

 

 

б) батьками;

+

 

 

 

в) класним керівником

 

 

 

 

14

Стосунки:

 

 

 

 

а) із батьками;

+

 

 

 

б) з учителями;

+

 

 

 

в) з однокласниками

+

 

 

 

15

Матеріальний стан родини

+

 

 

 

16

9-годинний сон

+

 

 

 

17

Екологічні умови місця проживання

+

 

 

 

18

Уміння керувати емоціями

Логін: *

Пароль: *