Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів с. Животівка
Оратівський район, Вінницька область
Освітній портал оратівського району Підписатися на новини
24 Листопада 2020 р

6 клас

Українська мова 

(всі виконані прави скидати на вайбер, виконувати згідно розкладу)

1.с.184-189 опрацювати Впр. 419,420,421, 428

2.с.189-195 опрацювати Впр.434, 438,440 ,442

3.с.199-200 опрацювати Впр.455,456

4.с. 205 (запитання усно)

5.с.205-207 опрацювати .впр 466 вивчити таблицю

6.с.208-210 опрацювати .впр 470,471,474

7.с.213-215 опрацювати ,впр 480,481

8.с.216-218 опрацювати,впр 486, 487,490

9. с.220-222 опрацювати ,впр 498

10. с.223-225опрацювати, впр 504,507,508

Українська література

  1. Читати Л.Воронина  «Таємне товариство боягузів»
  2. Позакл. читання В.Нестайко «Пригоди Робінзона  Кукурудзо»
  3. Л.Глібов "Жаба і Віл",  "Запорожці в короля" "Добре торгувались","Щука"-напам"ять
  4. П.Глазовий . Читати і аналізувати гуморески. Одну гумореску напам"ять
  5. Написати листа авторові  улюбленої книги (скинути на вайбер)

 

Математика

Розв’язки надсилати на відомі вам контакти. ( розв"язки завдань здати до 29.05.2020)

29.05.2020 Повторення вивченого матеріалу. Виконати завдання ст.364 №1296

28.05.2020 Повторення вивченого матеріалу. Самостійна робота. Виконати завдання самостійної роботи.

27.05.2020 Підсумкова контрольна робота. Виконати завдання контрольної роботи

Підсумкова контрольна робота

25.05.2020 Повторення теми: «Координатна площина. Графіки залежності між величинами» Повторити п. 45-46.

 Виконати завдання ст. 360

22.05.2020 Повторення теми: «Рівняння. Основні властивості рівнянь» Повторити п. 41-42.  Виконати завдання № 1157, 1153, 1197

21.05.2020 Повторення теми: «Розкриття дужок» Повторити п. 39-40 Виконати завдання ст. 359-360

20.05.2020 Повторення теми: «Подібні доданки та їх зведення» Повторити п. 37-38. Виконати завдання № 1085, 1096, 1098

18.05.2020 Повторення теми: «Арифметичні дії з раціональними числами» Повторити п. 34-36.  Виконати завдання ст. 284

15.05.2020 Повторення теми: «Раціональні числа. Додатні та від’ємні числа» Повторити п. 29-33. Виконати завдання № 880,900, 938

14.05.2020 Повторення теми: «Відношення і пропорція. Коло і круг» Повторити п. 19-28.  Виконати завдання ст. 232-233

13.05.2020 Повторення теми: «Звичайні дроби» Повторити п. 7-18 Виконати завдання ст. 145

8.05.2020 Повторення вивченого матеріалу. Повторення теми: «Подільність чисел». Повторити п. 1-6. Виконати завдання ст.49

8.05.2020 Повторення вивченого матеріалу. Повторення теми: «» Подільність чисел. Повторити п. 1-6. Виконати завдання ст.49

 7.05.2020 Контрольна робота за темою: "Координатна площина. Графіки залежності між величинами"Виконати завдання контрольної роботи, відповіді надіслати на вайбер (0679522749) або в групу в інстаграмі.

Контрольна робота

4-6.05.2020 Тема: Приклади графіків залежності між величинами. Опрацювати п. 46. Виколнати №1285, 1286,1288,1289. Відповіді надіслати на вайбер.

27-30.04.2020 Тема: Координатна площина. (Переглянути відео пояснення теми, посилання у групі в інстаграмі)Опрацювати п. 45. Виконати № 1253, 1255,1258, 1259, 1272,1273. Виконати завдання самостійної роботи(завдання в групі  у вайбері). Відповіді надіслати до 1.05.2020

23-24.04.2020 Тема: Паралельні прямі. Властивості паралельних прямих та їх побудова. (Переглянути відео пояснення теми, посилання у групі в інстаграмі). Опрацювати п. 44. Виконати № 1237, 1239, 1241, 1243. Відповіді надіслати до 26.04.2020

17.04.2020, 22.04.2020 Тема: Перпендикулярні прямі. Властивості перпендикулярних прямих та їх побудова. (Переглянути відео пояснення теми, посилання у групі в інстаграмі). Опрацювати п. 43. Виконати №1212, 1213, 1216, 1219,1220,1223. (Відповіді надіслати до 23.04.2020)

16.04.2020 Контрольна робота за темою: "Вирази і рівняння". Завдання контрольної роботи в групі в інстаграмі. Виконані завдання надіслати 17.04.2020 на вайбер.

10.04-15.04.2020 Тема: Розв"язування задач за допомогою рівнянь. (Переглянути відео пояснення теми, посилання у групі в інстаграмі). Опрацювати п. 42. Виконати № 1168, 1171, 1172, 1177, 1179, 1184,1187.  Виконані завдання надіслати на вайбер (0679522749)

3.04-9.04.2020 Тема: Розв"язування рівнянь. (Переглянути відео пояснення теми, посилання у групі в інстаграмі). Опрацювати п.41. Виконати №1138, 1139, 1141, 1142, 1143. Виконати завдання самостійної роботи (завдання в групі в інстаграмі). Відповіді надіслати до 10.04.2020

Тема: Подібні доданки та їх зведення. розкриття дужок.

Опрацювати п. 39, ст. 300-302

Розв’язати №1075, 1077, 1081, 1083, 1085, 1093, 1098

Інформатика

Географія

07.04- контрольна робота № 2 за темою: "Гідросфера"

09.04-28.04 Тема: "Біосфера та грунти"

- опрацювати Пар. 49-52

- виконати практичну роботу №7 "Складанняопису одного з природних комплексів своєї місцевості"

(за планом - ст.233 в підручнику)

30.04-26.05 Тема "Планета людей"

- опрацювати Пар.53-55

- виконати практичну роботу № 8 (ст.223 в підручнику), працювати з атласом

Параграф 38-48

 

Біологія

Опрацювати тему "Гриби" - Пар. 51-57

Виконати лаб.дослідження № 14 "Будова шапинкових грибів"

(підручник - ст. 205-2-6, завд.1-3)

Практична робота №5: "Розпізнавання їстівних та отруйних грибів"

(підручник - ст.211-212, завд.3-4)

Узагальнення.Виконати завдання із друкованого зошита ст.74-75; ст.76-77

Виконані завдання передати до 25.05

Параграф 45-50

 

Історія 

З 27.04 по 29.05 2020 р. Історія. 6 клас.

Тема. Узагальнення по темі: АНТИЧНА ЦИВІЛІЗАЦІЯ ТА ЇЇ СУСІДИ.

Д/з: Повторити § - 43-52. Відповісти на запитання та виконати завдання ст. 174.

Виконані завдання надсилайте: Viber 097 872 02 52, електронна пошта vishtalyuk1973@ukr.net

Тема. Давні слов’яни. Прабатьківщина слов’ян. Початок Великого розселення слов’ян.

Д/з: § - 53 ст. 169-170 пункт 1. Виписати головні дати та події.

Тема. Суспільне та господарське життя і духовний світ давніх слов’ян.

Д/з: § - 53 ст. 170-173 пункт 2-4. Виписати головні дати та події. Відповісти на запитання та виконати завдання ст. 173.

Тема. Склавини і анти на теренах України. Походження українського народу.

Д/з: § - 53 ст. 170. Відповісти на запитання та виконати завдання ст. 173.

Тема. Узагальнення по темі: АНТИЧНА ЦИВІЛІЗАЦІЯ ТА ЇЇ СУСІДИ.

Д/з: Повторити § - 53 ст. 169-173. Додатковий матеріал (додаткова література, довідники, Інтернет - ресурси). Виконати завдання:

  1. Складіть схему: «Господарство словян» або « Ремесла словян».
  2. Складіть таблицю: « Зовнішня торгівля слов’ян».

Виконані завдання надсилайте: Viber 097 872 02 52, електронна пошта vishtalyuk1973@ukr.net

Тема. Узагальнення до курсу. ВНЕСОК ДАВНІХ ЦИВІЛІЗАЦІЙ, КУЛЬТУР, НАРОДІВ В ІСТОРІЮ ЛЮДСТВА.

Внесок цивілізацій стародавнього світу в історію людства.

Д/з: § - 54 ст. 176-178.  Відповісти на запитання та виконати завдання ст. 181 ( 1 ).

Тема. Значення давньої історії України як частини світової історії.

Д/з: § - 54 ст.178-181.  Відповісти на запитання та виконати завдання ст. 181 (2, 3).

Повторити навчальний матеріал.

Тема. Узагальнення до курсу. ВНЕСОК ДАВНІХ ЦИВІЛІЗАЦІЙ, КУЛЬТУР, НАРОДІВ В ІСТОРІЮ ЛЮДСТВА

Д/з: Повторити навчальний матеріал. Виконати завдання підручника ст. 182.

http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/pdrychniki/vsesvtnya-storya-storya-ykrani-ntegrovaniyi-kyrs-pdrychnik-dlya-6-klasy-zakladv-zagalno-seredno-osvti-gsem-o-v-gsem-o-o/yzagalnennya-do-kyrsy-vnesok-davnh-tsivlzatsyi-kyltyr-narodv-v-storyu-lyudstva/22572-varant-1

 Виконані завдання надсилайте: Viber 097 872 02 52, електронна пошта vishtalyuk1973@ukr.net

Повторення навчального матеріалу.

Всеукраїнська школа ОНЛАЙН:  6 клас. Телеканали  – ZOOM та News One; початок о 10.00 год. СЕРЕДА – 4 урок, ПʼЯТНИЦЯ – 2 урок;  Інтернет – ресурси: https://mon.gov.ua/ua/tag/vseukrayinska-shkola-onlajn

 

Тема1. Військова експансія Риму.

Д/з: § - 47.

Тема2. Диктатура Юлія Цезаря.

Д/з: § - 48 ст. 151-152 пункт 1, 2.

Тема 3. Римська імперія. Октавіан Август.

Д/з: § - 48 ст. 152-153 пункт 3, 4. Відповісти на запитання ст. 153.

Тема 4. Пантеон римських богів. Римське право. Мистецтво Давнього Риму.

Д/з: § - 46, 49. Відповісти на запитання ст.146, 156.

 

Основи здоровʼя

З 27.04 по 29.05 2020 р.

Основи здоровʼя. 6 клас.

Тема. Правила  взаємодії з рятувальниками. Практичні завдання: Оцінка захаращеності під’їзду до будинку спец автомобілів  служби ДСНС Моделювання ситуації виклику рятувальних служб.

Д/з: § - 32. Відповісти на запитання та виконати завдання підручника ст.180-184.

Тема. Перша допомога при ураженні електричним струмом, попаданні хімічних речовин на шкіру, отруєнні, ДТП. Практичні завдання: Моделювання допомоги при попаданні на тіло речовин побутової хімії та при отруєнні ними.

Д/з: § - 33. Відповісти на запитання та виконати завдання підручника ст.185-190. Опрацювати навчальний матеріал підручника ст. 195.

Тема. Повторення та узагальнення з теми: Безпека в побуті й навколишньому середовищі .

Д/з: Повторити § - 26-33. Відповісти на запитання та виконати завдання підручника ст.191-193.

Тест. Позначте всі правильні відповіді.

  1.   Ознаки життя непритомного потерпілого при ДТП:

  а)   повіки при доторканні до них кінчиком хустинки здригаються;

  б)   наявність дихання (руху грудної клітки);

  в)   непошкоджені кінцівки;

  г)   відсутність травми голови.

  2.   Дії свідка ДТП:

  а)   у разі відсутності пожежі зателефонувати «101»;

  б)   у разі пожежі слід зателефонувати «101»;

  в)   зателефонувати «104»;

  г)   зателефонувати «103».

  3.   Перша допомога при артеріальній кровотечі:

  а)   залишити потерпілого у спокої;

  б)   накласти джгут вище місця поранення;

  в)   накласти джгут нижче місця поранення;

  г)   накласти джгут з обох боків поранення.

  4.   У багатоповерхових будинках:

  а)   гаряча вода в тепломережу подається під великим тиском;

  б)   гаряча вода в тепломережу подається під невеликим тиском;

  в)   обігрів квартири здійснюється газовою плитою;

  г)   для обігріву використовують електроплити.

  5.   До пошкоджень комунальних комунікацій належать:

  а)   порушення роботи комп’ютера;

  б)   порушення газопроводу внаслідок землетрусу;

  в)   розрядження акумулятора мобільного телефону;

  г)   обрив теплотраси внаслідок ремонту дороги.

  6.   Складові здорового способу життя:

  а)   сприятливий психологічний мікроклімат у родині;

  б)   раціональний добовий розпорядок;

  в)   наявність шкідливої звички;

  г)   незбалансоване харчування.

  7.   Корисні звички:

  а)   виконання ранкової гігієнічної гімнастики (фізичної зарядки);

  б)   спання допізна;

  в)   переїдання на ніч;

  г)   дотримання розпорядку дня.

  8.   Шкідливі звички:

  а)   надання переваги свіжим і корисним продуктам та стравам;

  б)   ігри у небезпечних місцях;

  в)   порушення режиму харчування;

  г)   зневажливе ставлення до однокласників і друзів.

  9.   Приклад аварій:

  а)   зламана розетка в електромережі;

  б)   розрив труби міської мережі водопостачання;

  в)   значне пошкодження або вихід з ладу механізму, машини, апарата тощо, що спричиняє небезпеку життю і здоров’ю людей;

  г)   розбите скло у вікні футбольним м’ячем.

 10.  Приклади катастроф:

  а)   поломка велосипеда;

  б)   землетрус із значними людськими та матеріальними жертвами;

  в)   аварія, у якій загинуло багато людей;

  г)   аварія, у якій ніхто не загинув.

  11. Перша допомога при ДТП:

  а)   викликати «швидку допомогу»;

  б)   зупинити кровотечу (відповідно до її виду);

  в)   самостійно переміщати потерпілого з місця на місце;

  г)   бути поряд із потерпілим до приїзду дорослих та надавати посильну допомогу.

  12. Якщо в аптечці немає джгута:

  а)   можна нічого не робити;

  б)   використати шматок тканини;

  в)   використати шарф;

  г)   використати хустку.

Виконані завдання надсилайте: Viber 097 872 02 52, електронна пошта vishtalyuk1973@ukr.net

Повторення навчального матеріалу. Використання Інтернет - ресурсів.

Тема 1. Пожежна безпека оселі. Причини виникнення пожеж. Стадії розвитку пожежі. Пожежна охорона. Профілактика пожеж. План евакуації з будинку. Практичні завдання: Відпрацювання навичок екстреної евакуації з приміщення школи і своєї оселі. Засоби пожежогасіння. Захист органів дихання в зоні пожежі. Дії в разі загоряння одягу.

Д/з: § - 27-28.

Тема 2. Проживання у промисловій зоні. Види небезпечних промислових об’єктів. Дії школяра під час виникнення аварійної ситуації на підприємстві. Підручні засоби захисту.

Д/з: § - 29.

 

Російська мова

параграфи 46 – 50. Вправи 419,428,432.

 

Зарубіжна література

1.Прочитати вірш « Моє серце в верховині» Р.Бернса.

А)Виписати художні засоби вірша.

Б) Вивчити вірш напам’ять.

2.Прочитати уривок з поеми «Пісня про Гайавату»

А)заповнити анкету твору

Анкета твору 

Жанр

Віршовий розмір

Композиція

Дія поеми

Тема

     Ідея:        

Б)Склсти сенкан(приклад)

«Пісня про Гайавату»

Безсмертна, актуальна

Повчає, надихає, виховує

Найвідоміший твір Генрі Лонгфелло

Шедевр

В)Відповідати на запитання І розділу «Люлька миру»

1. Хто такий Гітчі-Маніто?

2. З якою метою Гітчі-Маніто скликав усі індіанські племена? 3. Які племена прийшли на поклик Гітчі-Маніто

4. З якими почуттями індіанці прийшли на загальні збори5. Якими аргументами Гітчі-Маніто переконав усіх індіанців жити в згоді                                                                

6. Як змінилися індіанці після промови верховного бога

7. Символом чого виступає Люлька Згоди

8. Про що повідомив Гітчі-Маніто?

3. Прочитати вірш Родарі « Листівки з видами міст»

4.  Виконання самостійної роботи .

І варіант

І – ІІ рівні

1.Його ім.`я в перекладі з японської означає «банан».

А) Р.Бернс,    Б) Мацуо Басьо,     В) Дж.Родарі.

2.Усе життя він працював на землі, навіть після успіху першої збірки поезій не покинув плуга, його називати поетом-орачем. 

А) Р.Бернс,    Б) Мацуо Басьо,     В) Дж.Родарі.

3.У своїх поетичних творах він часто звертався до минулого Америки.

А) Лонгфелло,      Б) Р.Бернс,       В) Дж.Родарі.

4.Хто автор цих рядків: Ваша сила тільки в згоді,//А безсилля – в ворожнечі!

А) Лонгфелло,      Б) Р.Бернс,       В) Дж.Родарі.

5.Про яку пору року йдеться у вірші:

Метелик літає,

Одна-однісінька тінь

на всьому полі.                        

А) осінь,     Б) літо,     В) весна.

6.Якийхудожній засіб використовує автор у цих рядках:

Прощавайте, пущі дикій тіняві гаї,

Прощавайте, буйні ріки й бистрі ручаї.

А) метафори,     Б) епітети,     В) порівняння.

ІІІ рівень

7.Дайте визначення поняття «ліричний герой».

8.Встановіть відповідність.

1.Р.Бернс

А) Америка

2.Г.Лонгфелло

Б) Італія

3.Дж. Родарі

В) Шотландія

 

ІV рівень

9.Дайте розгорнуту відповідь на  запитання. Яку «правду життя» розкриває

Дж. Родарі у вірші «Листівки із видами міст»?

 

ІІ варіант

І – ІІ рівні

1.Він рано почав працювати, навчався в семінарії, став вчителем; часто вигадував для дітей вправи на розвиток фантазії.

А) Р.Бернс,        Б) Дж.Родарі,   В) Г.Лонгфелло

2.Майстер хайку.

А) Р.Бернс,        Б) Дж. Родарі,   В) Мацуо Басьо.

3.Його поетичні твори близькі  до народних пісень.

А) Р.Бернс,        Б) Дж. Родарі,   В) Мацуо Басьо.

4.Хто автор цих рядків: Не вірю я чужим речам,// А вірю я своїм очам.

А) Р.Бернс,        Б) Дж. Родарі,   В) Мацуо Басьо.

5. Для зображення  якої  пору року японські поети використовують такі слова та словосполучення: «зозуля», «злива», «спека», «прополювання рису»?

А) весна,     Б) літо,     В) осінь.

6.Якийхудожній засіб використовує автор у цих рядках:

В зброї всі, в яскравих фарбах,

Як дерева в час осінній,

Наче небо на світанні,

Всі зійшлись вони в долині…

А) метафори,     Б) епітети,     В) порівняння.

 

ІІІ рівень

7.Дайте визначення поняття «поема».

8.Встановіть відповідність.

1. «Листівки з видами міст»

А) Р.Бернс

2. «Моє серце в верховині»

Б) Г.Лонгфелло

3. «Пісня про Гайавату»

В) Дж. Родарі

 

ІV рівень

9. Дайте розгорнуту відповідь на запитання. Як ви розумієте вислів:  «Ваша сила тільки в згоді, а безсилля – в ворожнечі»?

V. Підсумки уроку.  Домашнє завдання.

 

Англійська мова

Deadline

Термін

Theme

Тема

Vocabulary / Grammar

Словник / Граматика

Verbally

Усно

In Writing

Письмово

Extra links

Додаткові посилання

Friday

13/03

READING

В аеропорту

advantage, disadvantage, airhostess, cart, check-in-desk, suitcase, arrange, arrive, book a ticket, get on a trip

p. 144, ex. 1

WB p. 58-59, ex. 3, 4, 5

Sing the song:

Travelling Song – video by ESL Classics 

 

Tuesday

17/03

LISTENING

На автостанції

journey, sailor, dangerous, enjoyable, safe, self, tiring, troublesome

SB pp. 148, ex. 1b - listen

audio ex. 1

 

box ‘Do you know?’ - read

SB p. 148, ex. 1c (write T or F), ex. 2 (answer)

 

WB p. 68, ex. 15 - complete

 

Friday

20/03

GRAMMAR

На вокзалі

yet, already, never, ever, recently, lately

 

Tenses:

Present Perfect, Present Simple, Past Simple

 

WB pp. 68-71, ex. 16, 19

Learn Present Perfect with the video:

Present Perfect Теперішній доконаний час

 

Test yourself with the Kahoot Quizzes:

1. Present Simple

 

2. Past simple present perfect

 

3. Present Perfect

 

Tuesday

31/03

SPEAKING

На землі і в повітрі

carriage, flight, passenger, platform, return, single,

rush hour, valid, same, to leave

 

WB pp. 65-66, ex. 11 a, b

Do the preparation exercise first. Then watch the video and follow the instructions to practise your speaking. Then do three exercises:

Problems at the train station

- by BRITISH COUNCIL

Friday

03/04

WRITING

Подорожуємо

 

 

Виконати завдання на сайті.

 

*Додаткові завдання:

WB pp. 63-71,ex. 8, 14, 18

Travelling ab

 

Трудове навчання

Виготовити декоративний свічник

 

Логін: *

Пароль: *