Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів с. Животівка
Оратівський район, Вінницька область
Освітній портал оратівського району Підписатися на новини
24 Листопада 2020 р

5 клас

Українська мова

  1. с.206 опрацювати , виконати вправи  481,483,485
  2. с.211 опрацювати,  вправи 488,489, 490,491 (усно) 492,493 (письмово)
  3. с.214-215 опрацювати , вправи 497, 498,499,503
  4. с 219-220 опрацювати  ,вправи 508,509,510,512

5.с.222 опрацювати , вправи 515,516

6. Повторення  виконати вправи с. 225-227

Українська література

1.Вивчити напам’ять  Т.Шевченко «За сонцем хмаронька пливе», «Садок вишневий коло хати»

2. П.Тичина «Не бував ти у наших краях» (напам’ять). Ідейно-художній аналіз «Блакить мою душу обвіяла»

3.М.Рильський «Дощ», «Осінь – маляр…». один із віршів напам’ять

4. Г.Тютюнник «Дивак» Читати і переказувати, напамять уривок

5.М.Вінграновський "Сіроманець", читати , виконати тести

6.Є.Гуцало "Лось". Читати , переказувати, створити кінострічку

7.Позаклосне читання В. Нестайко "Неймовірні детективи"

Математика

28.05. 20 Повторення вивченого

27.05.20 Підсумкова контрольна робота. Виконати завдання збірник Математика 5 клас О.С. Істер с.241

26.05.20 Повторення вивченої теми: «Відсотки, середнє арифметичне». Розві ҆ язати № 1078, 1084

25.05.20   і 21.05.20 Повторення теми: «Десяткові дроби та дії над ними». Розв ҆ язати № 1143 (4,6,8,12), №1211, 1173

20.05.20 Повторення теми: «Дії першого ступеня зі звичайними дробами з однаковими знаменниками». Повторити п. 27. Розв ҆ язати № 747, 756

19.05.20 Повторення теми: «Звичайні дроби». Розв ҆ язати № 1183, 1163

18.05.20  Повторення теми: «Геометричні фігури і величини». Розв ҆ язати № 1195, 1199

14.05.20 Повторення теми: «Дії другого ступеня з натуральними величинами».

Розв ҆ язати № 1138 (7-12)

 

13.05.20 Повторення теми: «Дії першого ступеня з натуральними числами». Розв ҆ язати № 1138 (1-6)

 

12.05.20 Контрольна робота за темою: «Відсотки. Середнє арифметичне». Виконати завдання збірник О.С. Істер с.198-199

7.05.20 Повторення вивченого. Розв ҆ язати № 1064, 1065

29.04 – 6.05.20 Тема: «Середнє арифметичне». Опрацювати п. 36. Розв ҆ язати № 1042, 1043, 1045, 1046, 1047, 1048, 1055, 1056

27.04 – 28.04.20 Тема: «Розв ҆ язування задач на відсотки». Опрацювати п. 38. Розв ҆ язати № 1128, 1129, 1130

16.04 – 23.04.20 Тема: «Знаходження числа за його відсотками». Опрацювати п. 38 Розв ҆ язати № 1109, 1110, 1112, 1115, 1120, 1123. Виконати завдання самостійної роботи збірник с. 176-177

8.04 – 15.04.20 Тема: «Поняття про відсотки. Знаходження відсотків від числа». Опрацювати п. 37. Розв ҆ язати № 1068, 1070, 1088, 1091, 1092, 1093, 1095, 1096, 1100, 1101

7.04.20 Контрольна робота за темою: «Десяткові дроби та дії над ними» виконати завдання контрольної роботи с. 194-195

2.04 – 6.04.20 Тема: «Округлення десяткових дробів» Опрацювати п. 32. Розв ҆ язати № 851, 852, 857, 861

19.03-1.04.20 Тема: «Ділення десяткових дробів». Опрацювати п. 35. Розв ҆ язати № 970, 973, 976, 978, 980, 995. Виконати завдання збірник с. 194-195

12.03

Пункт: 33 опрацювати. № 872-873

16.03

Повторити пункт 33. № 875-879

17.03

Пункт: 34 опрацювати. № 914-917

18.03

Повторити: пункт 34. № 919-922

19.03

Опрацювати пункт 33. № 973-976

 

Природознавство

Опрацювати тему: "Людина на планеті Земля" & 45-48

Виконати завдання в зошиті з дкуваною основою ст.68-78

Практична робота №2: "Складання Червоної книги своєї місцевості" (інструктивна картка в підручнику, ст 210)

Навчальний проект "Смітити не можна переробляти" (орієнтовний опис проекту в друкованому зошиті)

Виконати контрольну роботу за варіантами в друкованому зошиті:

І в- ст.10-12

ІІ в- ст. 13-16

Усі завдання виконати і здати до 22.05.

Зошит ст.61-64

Зробити альбом або буклет отруйних рослин, грибів і тварин своєї місцевості

 

Історія України

З 27.04 по 29.05 2020 р. Історія України. 5 клас.

Тема 6. УСЕ МАЄ МИНУЛЕ.

Тема. Турбота про здоров’я. Медицина. Аптеки. Спорт. Як колись проводили вільний час.

Д/з: § - 24. Відповісти на запитання та виконати завдання ст. 137.

Тема. Практична робота: Складання розповіді про родинні традиції та свята.

Д/з: Опрацювати ст. 138-139. Відповісти на запитання та виконати завдання. Виконані завдання надсилайте: Viber 097 872 02 52, електронна пошта vishtalyuk1973@ukr.net

Тема. Узагальнення по темі: УСЕ МАЄ МИНУЛЕ. Д/з: Повторити § - 21-24. Відповісти на запитання та виконати завдання.

Виконані завдання надсилайте: Viber 097 872 02 52, електронна пошта vishtalyuk1973@ukr.net

Тестові завдання з історії України у 5 класі до теми 6 «Усе має минуле».

1. Завершіть речення.

1) Як називають малюнки, якими ілюструють рукописні книги? ____________________________

 

2) Якими були перші книжки на наших землях? _________________________________________

 

3) Як називається матеріал, з якого виготовляли перші книги на наших землях? ______________

___________________________________________________________________________________

 

4) Назвіть найдавнішу датовану книжну пам’ятку нашої землі та рік її створення. ____________

___________________________________________________________________________________

 

5) Де була найбільша книгозбірня (бібліотека) за часів Ярослава Мудрого? __________________

__________________________________________________________________________________

 

6) Що таке скрипторії? ______________________________________________________________

 

7) Яка книга уславилася як найдавніша українська? ______________________________________

__________________________________________________________________________________

 

8) У 16 ст. створено ще одну найвідомішу рукописну книгу, вона є першим перекладом Святого Письма тогочасною книжною українською мовою, саме на цій книзі під час церемонії інавгурації президенти України присягають народові України _____________________________

__________________________________________________________________________________

 

9) Коли, хто і де  започаткував книгодрукування в Україні? _______________________________

__________________________________________________________________________________

 

10) Яка перша книга Івана  Федорова, і  коли побачила світ? _______________________________

___________________________________________________________________________________

 

11) У 1574 році вийшов перший на нашій землі друкований підручник. Як він називався?

___________________________________________________________________________________

 

12) Коли було засновано університет у Харкові, чиє ім’я і чому він носить? __________________

___________________________________________________________________________________

 

13) На скількох факультетах, згідно європейським традиціям, провадилось навчання?

___________________________________________________________________________________

 

14) Як називався перший в Україні літературно-мистецький та науковий журнал, який виходив друком у 1816 -1819 роках ? __________________________________________________________

 

15) Довгий час ректором Харківського університету був відомий український поет, письменник, історик, географ. Назвіть його. ________________________________________________________

 

16) У Харківському університеті почав свій творчий шлях один з найвидатніших істориків України. Назвіть його. _______________________________________________________________

 

17) В якому році було засновано Київський університет імені Святого Володимира? __________

___________________________________________________________________________________

 

18) Хто був першим ректором Київського університету? __________________________________ 

___________________________________________________________________________________

 

19) Як називалася книжка Максимовича, яка вийшла друком 1827 року, утвердивши моду на українське в освічених колах Москви та Петербурга? ____________________________________

__________________________________________________________________________________

20) Хто з українських істориків був найбільшим знавцем писемних історичних джерел, особисто зібрав і підготував до друку 9 томів документів з історії України? __________________________

___________________________________________________________________________________

 

21) Скільки років минуло від відкриття Харківського університету до відкриття Київського?

___________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________

 

22) Який університет вважається найстарішим в Україні? _________________________________

 

23) Коли у Львові було відкрито університет за заразком Віденського, і в закладі почало  працювати   4 факультети? ___________________________________________________________

 

24) Хто очолив кафедру історії у Лвівському університеті? ________________________________

___________________________________________________________________________________

 

2. Як називалося господарство, коли первісна людина отримувала все необхідне для життя від природи в готовому вигляді?

    А  відтворювальне            Б  натуральне          В  привласнювальне        Г  товарне

 

3. Основу відтворювального господарства первісних людей становили:

А  землеробство, скотарство                    Б  збиральництво, рибальство

В  полювання, рибальство                        Г  скотарство, збиральництво

 

4. Основу привласнювального господарства первісних людей становили:

А  землеробство, скотарство                    Б  землеробство, рибальство

В  полювання, збиральництво                  Г  скотарство, збиральництво

 

5. Як називається тип господарства, за якого продукти праці виробляються для задоволення власних потреб, а не для продажу?

    А  відтворювальне            Б  натуральне          В  привласнювальне        Г  товарне

 

6. Як називається тип господарства, за якого продукти праці виробляються для продажу, для задоволення суспільних потреб, які визначаються ринком?

    А  відтворювальне            Б  натуральне          В  привласнювальне        Г  товарне

 

7. Розташуйте типи господарювання у порядку їх виникнення від найдавнішого.

    А  товарне                          Б  відтворювальне            В  привласнювальне        Г  натуральне

    1 - ___  2 - ___  3 - ___  4 - ___

Повторення навчального матеріалу.

Всеукраїнська школа ОНЛАЙН:  https://mon.gov.ua/ua/tag/vseukrayinska-shkola-onlajn

5-й клас . Телеканали  – «Плюс Плюс» та «112 Україна»,  початок о 10.00  год. СЕРЕДА – 2 урок;

Інтернет – ресурси: https://naurok.com.ua/biblioteka/istoriya-ukra-ni/klas-5

 

Тема 1. Історичні праці про Україну та їхні автори: а) руські літописи. «Повість минулих літ» літописця Нестора; б) козацькі літописи. Літопис Самійла Величка; в) історичні праці ХІХ – початку ХХ ст. «Історія України-Руси» Михайла Грушевського.

Д/з: § - 19. Відповісти на запитання.

Тема 2. Дослідження з історії рідного краю. Наукове і мистецьке осмислення минулого. Художні твори про минуле України.  Практична робота: Представлення  повідомлення з історії родини, презентація родового дерева.

Д/з: § - 20. Виконати завдання ст. 117 – 118.

 

Основи здоровʼя

З 27.04 по 29.05 2020 р.

Основи здоровʼя. 5 клас. 

Тема. Безпечне довкілля. Наслідки забруднення довкілля для життя і здоров’я людини. Способи збереження природного середовища. Практичні завдання: Створення саморобок для  повторного використання пластикових упаковок.

Д/з: § - 29. Виконати завдання підручника ст. 151-155.

Тест.

Позначте всі правильні відповіді:

1.   Позитивний вплив природного середовища на людину — це:

А   психологічний комфорт

Б    погіршення здоров’я

В   загартовування

Г    поганий настрій

2.   Позитивний вплив людини на природу:

А   забруднення водойм

Б    виведення нових сортів рослин (селекція)

В   знищення лісів та їхніх мешканців

Г    кислотні дощі та смог

3.   Аварія — це:

А   планова зупинка підприємства

Б    зменшення випуску готової продукції підприємства

В   прискорення ритму роботи підприємства

Г    несподіваний вихід із ладу обладнання або транспортних засобів

4.   Наслідки катастроф:

А   поліпшення стану навколишнього середовища

Б    погіршення умов довкілля

В   вихід із ладу техніки

Г    людські жертви

5.   Інтенсивна сільськогосподарська діяльність людини:

А   виснажує ґрунти

Б    забруднює довкілля мінеральними добривами

В   руйнує природні екосистеми

Г    спричинює ерозію ґрунтів

6.   Причини аварій і катастроф:

А   порушення дисципліни робітників

Б    погіршення здоров’я робітників

В   політичні кризи

Г    стихійні лиха

 

Тема. Стихійні лиха. Правила поведінки під час сильного вітру, грози та в разі потрапляння у зону підтоплення. Підручні рятувальні заходи. Практичні завдання: Відпрацювання навичок безпечної поведінки під час сильного вітру, грози і підтоплення. Виготовлення рятувальних засобів з підручних матеріалів.

Д/з: § - 30. Виконати завдання та відповісти на запитання підручника ст. 156-161.

Тема. Відпочинок на природі. Правила купання у  водоймах. Дії у небезпечних ситуаціях на воді. Практичні завдання: Моделювання ситуації надання допомоги  постраждалому при тепловому або сонячному ударі.

Д/з: § - 31. Виконати завдання та відповісти на запитання підручника ст. 162-169. Повторити § -28-30.

Розподіли ситуації на групи «Можна» і «Не можна».

Перелік ситуацій:

1)   користуватися обладнаними або добре знайомими пляжами;

2)   навчатися плавати з дорослими;

3)   стрибати з берега на «тарзанках»;

4)   навчитися «відпочивати» на воді;

5)   закладатися перепливати водойми;

6)   купатися поруч із нетверезими людьми;

7)   смикати за ноги тих, хто купається;

8)   уникати підозрілих компаній на пляжі;

9)   берегти голову від перегрівання;

10)  довго купатися у холодній воді;

11)  далеко запливати на плавзасобах;

12)  мати засоби першої допомоги;

13)  не ходити купатися без дорослих;

14)  надягати коркові плавзасоби;

15)  підпливати до човнів;

16)  купатися поруч із рибалками;

17)  повністю закопуватися в пісок;

18)  жартівливо кликати на допомогу;

19)  купатися з розпущеним довгим волоссям;

20)  купатися серед рясної водяної рослинності.

 

Можна

Не можна

 

 

 

 

 

 

 

Тема. Урок повторення та узагальнення з теми: Безпека в побуті і навколишньому середовищі. Відповісти на запитання та виконати завдання підручника ст. 169.

«Вікторина: так чи ні»

1.   Причиною появи карієсу є ретельний догляд за ротовою порожниною. (     )

2.   Довкілля — це жива та нежива природа. (     )

3.   Прохолодне обтирання сприяє загартовуванню. (     )

4.    Важку фізичну роботу найкраще виконувати одразу після їди. (     )

5.   Тісні джинси для дівчаток покращують поставу. (     )

6.   Овочі та фрукти корисні для дитячого організму. (     )

7.   Загартована людина погано переносить перепади температури. (     )

8.   Ознаками упевненої поведінки є здатність керувати собою, своїми емоціями. (     )

9.   На концерт, що проходитиме на стадіоні, слід надіти взуття на підборах. (    )

10.  Толерантність — це вміння досягати своєї мети у будь-який спосіб. (     )

11.  Розпорядок дня допомагає запобіганню психічної та фізичної втоми. (     )

12.  Готуватися до контрольної роботи найкраще вночі напередодні виконання. (     )

13.  Протидія виявам неповаги у своєму середовищі позбавляє дитину авторитету однолітків. (    )

14.  На гостроту зору негативно впливає тривала робота за комп’ютером. (     )

15.  Туберкульоз — це наслідок неправильної постави. (     )

Виконані завдання надсилайте: Viber 097 872 02 52, електронна пошта vishtalyuk1973@ukr.net

Повторення навчального матеріалу. Використання Інтернет - ресурсів.

Тема 1. Пожежна безпека. Причини виникнення та способи гасіння невеликих пожеж. Особливості гасіння електроприладів.

Д/з: § - 24.

Тема 2. Захист органів дихання під час пожежі. Практичні завдання: Відпрацювання навичок евакуації з приміщення школи. Відпрацювання навичок  захисту органів дихання від отруйних газів.

Д/з: § - 25.

 

Російська мова

параграфи 48-52 Вправи 428,435,442.Вивчити вірш «Весенняя гроза»

 

Зарубіжна література

1. Прочитати розділ   повісті-казки « Аліса в Країні Див».

А) характеризувати героїв твору(Аліса,Капелюшник,Королева..)

Б)Виписати фразеологізми твору,пояснити їх значення.

2.Прочитати біографію М.Цвєтаєвої.Виразно читаии вірш «Книги в червоній палітурці»

А)скласти словесний портрет ліричної героїні з допомогою вправи «Сонечко»

Б) записати і вивчити 5 прислів’їв про книгу.

3.Виконати самостійну роботу  за творчістю Л.Керролла, М.Цвєтаєвої

РІВЕНЬ І-ІІ

  1. Серед героїв книги Л.Керролла «Аліса в Країна Див» немає:

А) Шаленого Зайця, Б) Капелюшника,В) Тритона.

 

2.   Улюбленою фразою Королеви була:

А) «Віддати під суд» Б) «Вигнати з королівства!» В) «Відтяти голову!»

 

3. Прототипом головної героїні книги Л.Керролла «Аліса в Країна Див» була:

А) дочка ректора коледжу, Б) сестра письменника, в) дочка письменника.

 

4. Справжнє прізвище Керролла:

А) Клеменс, Б) Сетон-Томпсон, В) Доджсон.

 

5. У вірші М. Цвєтаєвої «Книги в червоній палітурці» згадано імена таких композиторів:

А) Бах, Шопен, Б) Гріг, Шуман, В) Штраус, Кюї.

 

6. У вірші М. Цвєтаєвої «Книги в червоній палітурці» згадано знаменитого філософа:

А) Платона, Б) Діогена, В) Сократа.

 

 РІВЕНЬ ІІІ

7. Встановити відповідність термін - визначення:

1. Різновид художньої літератури, заснований на вигадці, творчій уяві.  

2. Один із засобів поетичного мовлення, художнє означення, що підкреслює характерну рису, визначальну якість предмета або явища.         

3. Один із засобів поетичного мовлення, уживання слів у переносному значенні на підставі подібності ознак зображуваних предметів чи явищ.

А) епітет, Б) вірш, В) метафора, Г) епітет.

 

8. Продовжте речення: «Повість-казка – це…».

РІВЕНЬ ІV

 9. Напишіть твір-мініатюру на тему: «Чарівний світ літератури й мистецтва у вірші  М. Цвєтаєвої «Книги в червоній палітурці».

 

Англійська мова

Deadline

Термін

Theme

Тема

Vocabulary / Grammar

Словник / Граматика

Verbally

Усно

In Writing

Письмово

Extra links

Додаткові посилання

Friday

13/03

SPEAKING & WRITING

Природа рідного краю

 

 

SB p. 171, ex. 2

 

WB pp. 92-93, ex. 11, 12, 13

PAST SIMPLE: СЕКРЕТЫ АНГЛИЙСКИХ ВРЕМЁН!

Monday

16/03

READING & VOCABULARY

Краса природи

bloom, flood, soil, thunderstorm, to melt, berry, nest, to blossom, to blow, mild, the Earth, to take care (of)

SB pp. 172-173, ex. 2

SB p.173, ex. 3

 

WB pp. 94-95, ex. 1, 2, 3

 

Wednesday

18/03

LISTENING

Пори року

 

SB p. 174

WB pp. 96-97, ex. 4, 6

Listen to the weather forecast and do three exercises:

 

Weather forecast – by BRITISH COUNCIL

Friday

20/03

SPEAKING & WRITING Піклування про природу

 

SB p. 177, ex. 1

WB p. 99, ex. 7

SB p. 179, ex. 9

 

Monday

30/03

LOOK BACK

Узагальнення вивченого матеріалу по темі: «Активний відпочинок»

 

Learn by heart the topic “Nature`s beauty”

(SB p. 179, ex. 9)

 

Watch the video and answer the questions from ex. 2, p. 181:

Selfish Giant (by Oscar Wilde) – video by Happy Bachpan

 

Wednesday

01/04

READING & VOCABULARY

Подорожі. У селі

village, crossroad, library, square, traffic, traffic lights, train station, modern, opposite, million

SB p. 185, ex. 5 – read and translate

WB pp. 100-107, ex. 1, 2, 8

 

SB p. 185, ex. 6

 

Friday

03/04

LISTENING

У місті

guide, science museum, to look for, underground, by bus, on foot, far (from)

SB pp.186-189, ex. 1, 3, 4

audio ex. 1

audio ex. 4

SB pp.186-189, ex. 2, 5

WB p. 108, ex. 9

 

 

Інформатика

Урок 29

Урок 30

Урок 31

Урок 32

Урок 33

Знайомство з ворд: тести

Алгоритми з розгалудженням

Робота з таблицями

 

Трудове навчання

Виготовити макет транспортного засобу

Логін: *

Пароль: *